Juhtimiseksperdi ja töötajate heaolu kraadiva ja kaardistava juhtimistööriista Moticheck kasvu- ja müügijuhi Pille Parind-Nisula sõnul on kasvuettevõtte edukuse jaoks ülioluline oma meeskonna rahulolu lähedalt tunnetada – tema arvates tuleks töötajatelt iga päev küsimusi küsida.
- Juhtimisekspert Pille Parind-Nisula jagas huvitavat nüanssi, mis tuli Eesti ja Soome turul tegutsedes välja. Foto: Johanna Adojaan
Erinevas vallas paljude erinevate küsimuste küsimine aitab juhil avastada pimenurgad ja ka täiendavad võimalused ja nüansid, millega saab ettevõtet edukamaks teha ja inimeste heaolu suurendada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.