Tööjõu voolavus on kaubanduses ja teeninduses alati suur. Töötajate leidmiseks ja hoidmiseks tuleb otsida üha uusi võimalusi, et inimesed püsiksid ettevõttes kauem kui aasta.

- Anzelika Ruubel, OÜ Talendibaas tegevjuht, juhatuse liige.
Kaubanduses käib värbamine enamjaolt üsna tavapäraste ja lihtsate kanalite kaudu nagu tööportaalid ja Facebooki grupid, sest sihtgrupp on just seal. Pärast koroonapandeemia algust on kaubandusse töötajaid leida ikkagi keerulisem kui varem. Seetõttu on hakanud esile kerkima suuremad värbamiskampaaniad nagu teevad Lidl, Mcdonalds, IKEA või Maxima. Meeskonna komplekteerimiseks tuli värbamisstrateegia täiesti ümber teha – kasutada andmebaasiotsingut ja „külmi kõnesid“, mis kaubanduses ei ole tavapärane, ning korraldada karjääripäev.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muutuvas maailmas on olenemata erialast üha olulisem olla meeldiv, meeldejääv ja mõjuv sõnumite esitaja. Hea uudis – suhtlusoskuseid saab arendada!