Tööjõu voolavus on kaubanduses ja teeninduses alati suur. Töötajate leidmiseks ja hoidmiseks tuleb otsida üha uusi võimalusi, et inimesed püsiksid ettevõttes kauem kui aasta.

- Anzelika Ruubel, OÜ Talendibaas tegevjuht, juhatuse liige.
Kaubanduses käib värbamine enamjaolt üsna tavapäraste ja lihtsate kanalite kaudu nagu tööportaalid ja Facebooki grupid, sest sihtgrupp on just seal. Pärast koroonapandeemia algust on kaubandusse töötajaid leida ikkagi keerulisem kui varem. Seetõttu on hakanud esile kerkima suuremad värbamiskampaaniad nagu teevad Lidl, Mcdonalds, IKEA või Maxima. Meeskonna komplekteerimiseks tuli värbamisstrateegia täiesti ümber teha – kasutada andmebaasiotsingut ja „külmi kõnesid“, mis kaubanduses ei ole tavapärane, ning korraldada karjääripäev.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saaremaal Nasva alevikus asuv Baltic Workboats AS (BWB) on Eesti laevaehituse sümbol. Ettevõtte tehases valmivad maailmatasemel laevad, mis seilavad Lääne- ja Vahemerel, Mustal ja Kaspia merel ning kuuluvad enam kui 25 riigi laevastikesse Euroopast Aasiani ja Põhja-Ameerikani. Kuid iga tipptehnoloogilise laeva taga on inimesed, kuldsete kätega oskustöölised, kes oma valdkonda tunnevad ning merekeskkonna eripäradega arvestada teavad. Oma osa selles, et BWB tehnoloogiline areng hoogsalt jätkuda saab, on Eesti Töötukassal.