• 23.08.22, 10:50

Teenindajate värbamiseks tuleb strateegiat muuta

Tööjõu voolavus on kaubanduses ja teeninduses alati suur. Töötajate leidmiseks ja hoidmiseks tuleb otsida üha uusi võimalusi, et inimesed püsiksid ettevõttes kauem kui aasta.
Anzelika Ruubel, OÜ Talendibaas tegevjuht, juhatuse liige.
  • Anzelika Ruubel, OÜ Talendibaas tegevjuht, juhatuse liige.
Kaubanduses käib värbamine enamjaolt üsna tavapäraste ja lihtsate kanalite kaudu nagu tööportaalid ja Facebooki grupid, sest sihtgrupp on just seal. Pärast koroonapandeemia algust on kaubandusse töötajaid leida ikkagi keerulisem kui varem. Seetõttu on hakanud esile kerkima suuremad värbamiskampaaniad nagu teevad Lidl, Mcdonalds, IKEA või Maxima. Meeskonna komplekteerimiseks tuli värbamisstrateegia täiesti ümber teha – kasutada andmebaasiotsingut ja „külmi kõnesid“, mis kaubanduses ei ole tavapärane, ning korraldada karjääripäev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.09.25, 10:30
Z-generatsioon seab tööandjatele uued ootused
PwC Eesti personalijuhi Alice Ligi sõnul on noorte tööturule sisenemine tööandjate jaoks paras proovikivi – neil on hoopis teistsugused ootused kui varasematel põlvkondadel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele