Autor: Tiina-Mall Vannastu • 1. september 2022

Tööandja bränding pole sprint, vaid maraton

Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu jagab nõuandeid, kuidas teha edukat tööandja brändingut ning mida nii turundajad kui ka kommunikatsioonispetsialistid võiksid seejuures silmas pidada.
Tele2 turundus-ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.

Kui varasemalt tuli talentidel minna töövestlusele iseennast müüma, siis nüüd on tööturul pigem vastupidine olukord. Tööandjana tuleb mõelda, kuidas teha ennast, pakutav töökoht ja organisatsioonikultuur ning maine nii tulevastele kui ka juba pikalt ettevõttes tegutsenud talentidele atraktiivseks ja seda kõike ka säilitada. Õige vastus peitub sedapuhku tööandja brändingus, ent pelgalt turundus- ja kommunikatsiooniplaanist ei pruugi selleks piisata.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456