Ainult tellijatele
Autor: Diana Paabel • 24. november 2022
Ainult tellijatele

Kuidas head kandidaadikogemust mitte ära rikkuda?

Milline ettevõte ei tahaks, et isegi juhul, kui kandidaat on saanud eitava vastuse kandideerimisel, on ta igal juhul nõus uuesti kandideerima ja soovitab seda teha ka oma sõpradel? Isegi kõige kogenumad inimesed on vestluse päeval või esimesel tööpäeval närvis. Tööandjana peaksid kandidaadikogemuse peale tõsiselt mõtlema ja võimalusel leidma parima viisi, kuidas panna inimesi tundma end hinnatu ja oodatuna.
Autor: Pixabay

Hea kogemuse osaliseks saanud kandidaadid võivad kujuneda ettevõtte brändi saadikuks. Kui aga algus ei ole nii meeldiv ja kandidaat tunneb ennast ebamugavalt või sootuks halvasti kohelduna, on see efekt negatiivses mõttes samasugune. See võib üsna suure tõenäosusega mõjutada seda, kuidas meelitate ligi tulevasi kandidaate ja milliseks kujuneb tööandja maine. Uuringud kinnitavad, et ligi 70% kandidaatidest kaaluks negatiivse kogemuse jagamist oma sõprade ja võrgustikuga. (Allikas: Talentegy – 2019 Candidate Experience Report.)

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456