Isikuturundusest ja persoonibrändidest räägitakse tavaliselt influentserite ja teiste sotsiaalmeediamaailma tähtede kontekstis, kuid Villu Teearu sõnul see nii olema ei peaks.

- Ettevõtte huvides peaks olema, et igal töötajal oleks võimalus ja tahe ehitada üles omaenda majasisene bränd ja isikutuntus kellegina, kes tunneb mingit teemat, tehnoloogiat või valdkonda paremini kui keegi teine.
Nii kaua, kui on olemas olnud ettevõtted ja erinevad teemad, on olnud majades inimesed, kes taipavad ühest või teisest olulisest valdkonnast rohkem kui kolleegid. Need on need inimesed, kelle puhul koosolekul mõne väga spetsiifilise teema tõstatumisel märgitakse, et uuri Mati või Mari käest, ta on selle asjaga kursis ja saab selle paari minutiga korda ajada. Enamasti on selliseid inimesi käputäis ja nad moodustavad väikese osa töötajaskonnast, kuid asjad ei pea nii olema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ühisüritused väljaspool kontori- või teenindusruume on hea võimalus üksteist paremini tundma õppida ning omavahelist koostööd toetada. Ettevõtte suvepäevad või meeskonnakoolitus koos kevadrännakuga Eestimaa looduses, sportlikult aktiivsed tiimimängud või ajurünnakud ühisel maitsval õhtusöögil aitavad luua ühtekuuluvustunnet ja tugevdavad meeskonnavaimu. Miks mitte vahelduse mõttes võtta ette teekond Ida-Virumaale, kus ootab palju põnevat ja ainulaadset!