Autor: Villu Teearu, Elisa IT juht • 13. oktoober 2023

Miks ehitada üles majasisene persoonibränd parima exceldaja, Java-tundja või mis tahes muu eksperdina?

Isikuturundusest ja persoonibrändidest räägitakse tavaliselt influentserite ja teiste sotsiaalmeediamaailma tähtede kontekstis, kuid Villu Teearu sõnul see nii olema ei peaks.
Ettevõtte huvides peaks olema, et igal töötajal oleks võimalus ja tahe ehitada üles omaenda majasisene bränd ja isikutuntus kellegina, kes tunneb mingit teemat, tehnoloogiat või valdkonda paremini kui keegi teine.

Nii kaua, kui on olemas olnud ettevõtted ja erinevad teemad, on olnud majades inimesed, kes taipavad ühest või teisest olulisest valdkonnast rohkem kui kolleegid. Need on need inimesed, kelle puhul koosolekul mõne väga spetsiifilise teema tõstatumisel märgitakse, et uuri Mati või Mari käest, ta on selle asjaga kursis ja saab selle paari minutiga korda ajada. Enamasti on selliseid inimesi käputäis ja nad moodustavad väikese osa töötajaskonnast, kuid asjad ei pea nii olema.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456