• 29.10.24, 09:49

Põlvkond ilma heade suhtlustavadeta – praktilised nipid järeltööks

Suhtlusoskused on kahjuks jäänud meie ühiskonna tõmbetuulte tallata ning varasemalt pole seda teadlikult ja süsteemselt treenitud. Olles kokku puutunud paljude kollektiividega, alates koolinoortest kuni pensioniealisteni, olen märganud, et nii mõnigi suhtlustava ei kipu kergelt muutuma.
BeWise’i tegevjuht ja koolitaja Toivo Värbu
  • BeWise’i tegevjuht ja koolitaja Toivo Värbu
Koolitusfirma BeWise ja improteater Ruutu 10 tegevjuht Toivo Värbu jagab nippe ja praktikaid, mida ise kogeda ja kasutusele võtta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele