Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Värbamiskriis teeninduses on varjunimeks juhtimiskriisile
Värbamise valu teenindussektoris ei ole praegu ilmselt enam kellelegi uudiseks – väga head kandidaati näeb harva ja olemasolevad töötajad on pidevalt liikuvad.
Selle väljakutsega on silmitsi personaliosakonnad, kes panevad enamiku oma igapäevasest energiast üha paremate värbamiskampaaniate väljamõtlemisele. Kuid paraku saavad selle kõrval tunduvalt vähem tähelepanu põhjused, miks praegused inimesed lahkuvad ning miks tutvusringkonnas tööandjat ei soovitata.
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.