Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Värbamiskriis teeninduses on varjunimeks juhtimiskriisile
Värbamise valu teenindussektoris ei ole praegu ilmselt enam kellelegi uudiseks – väga head kandidaati näeb harva ja olemasolevad töötajad on pidevalt liikuvad.
Selle väljakutsega on silmitsi personaliosakonnad, kes panevad enamiku oma igapäevasest energiast üha paremate värbamiskampaaniate väljamõtlemisele. Kuid paraku saavad selle kõrval tunduvalt vähem tähelepanu põhjused, miks praegused inimesed lahkuvad ning miks tutvusringkonnas tööandjat ei soovitata.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.