Üks, mida ameeriklased vaieldamatult hästi oskavad, on turundus. Brändide loomine, neile elu sisse puhumine ja nende muutmine suuremaks kui elu tuleb neil lihtsalt veatult hästi välja, kirjutab Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp USA trende analüüsides.

- Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepal jagus USA-reisil silmi-kõrvu ka kohaliku personalitöö jaoks.
- Foto: Meeli Küttim
Juuni lõpus, kui kaasmaalased valmistusid jaanipeoks, lendasin üle ookeani Ameerikasse. USA-s on mul sõpru, keda polnud kaua näinud, kuid oli ka professionaalne huvi, miks just sel aastal sinna sõita soovisin - on ju valmiste aasta ja presidendikandidaatide vastu ei ole kõrgendatud huvi ainult USA-s, vaid pilgud on sinnapoole suunatud kogu maailmas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.