Stebby juht: haige töötaja iga eemal oldud päev kergitab tööandja kahju
Kui riik soovib tervishoidu kärpida, siis tasub töötajatel ja tööandjatel panustada probleemide ennetamisse – nii tuleb kokkuvõttes palju odavam, kirjutab töötajate heaoluhüvede vahendusplatvormi Stebby tegevjuht Kristjan Novitski.
Töötajate heaoluhüvede vahendusplatvormi Stebby tegevjuht Kristjan Novitski.
Foto: Erakogu
Vaidlused kärbete ja eelarvete üle on juba pikemat aega ühismeedia täitnud. Kõigil on oma mätta otsas raha puudu, rääkimata sellest, et on oht saada kärbitud.
Tööandjatel on puhkuste ajakavad valmis tehtud ja töötajatel on teada, millal nad puhkavad. Puhkuste aeg ei ole enam mägede taga, seetõttu on just paras aeg küsida, mis saab siis, kui töötaja puhkuse ajal haigestub?
Sagedamini kui peaks, toob töötaja pikaajaline haigus kaasa tööelust kõrvale jäämise ja töövõimetuse määramise. Tööandja saab seda ennetada, kirjutas Äripäevas Tartu Tervishoiukõrgkooli rektor Ulla Preeden .
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.