• 25.08.25, 10:00

Manpoweri juht: tänased töösuhted pärineksid justkui 19. sajandist

Me ei peaks nüüdisajal eeldama, et suur osa töötajatest ei saa aru oma seaduslikest õigustest ja kohustustest ega mõista, mida töötegemine eeldab. Austame vabadust kokku leppida, kirjutas Manpoweri Baltikumi tegevjuht Heigo Kaldra Äripäeva arvamusloos.
Heigo Kaldra.
  • Heigo Kaldra.
  • Foto: Meeli Küttim
Valimiste lähenedes lubatakse ikka piimajõgesid ja pudrumägesid, enamik erakondadest püüab teisi lubadustega üle trumbata, kuigi raha, mida laiali jagada, sisuliselt ei ole. Seda ka omavalitsuste valimisel, kuigi nende mõju on tagasihoidlikum ja palju lubadusi pole isegi kohaliku võimu pädevuses, kuid see on siiski võimalus oma poliitikat ja plaane rahvale tutvustada.

Seotud lood

Uudised
  • 19.08.25, 09:10
Keskastmejuhtide ja tippspetsialistide palgapakkumised kasvasid aastaga 12,6%
CVKeskus.ee andmetel ulatusid nende ametikohtade keskmised brutopalgad teises kvartalis juba 3734 euroni, samas kui muude tööde pakkumistes jäi kasv tagasihoidlikuks.
Uudised
  • 18.08.25, 12:07
Elmik: majanduse elavnemine toob töökohti juurde
Lisatud ka Luminori ja Bigbanki kommentaarid!
Swedbanki ökonomisti Liis Elmiku hinnangul viitab Statistikaameti värske uuring tööturu paranemisele – tööpuudus väheneb ja uusi töökohti tekib eelkõige tervishoius, turismis ja hariduses.
Uudised
  • 17.07.25, 13:11
Raul Eamets: registreeritud töötus on langustrendis
Statistikaamet andmeil oli meil juunis 45 000 registreeritud töötut, mis on 3500 võrra vähem kui aasta tagasi samal ajal. Aasta algusega võrreldes on registreeritud töötuid 6000 inimese võrra vähem.
Uudised
  • 30.06.25, 09:53
Töötaja oskused ei pea ajaga sammu: veerand tööandjatest värbab uute tehnoloogiate pärast
Rahvusvaheline uuring paljastab, et 25% tööandjatest otsib uusi töötajaid mitte kasvu, vaid puuduvate oskuste tõttu – olemasolev meeskond ei tule enam tehnoloogia arenguga kaasa.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele