• 06.08.21, 06:00

Töötajatel on palju öelda, aga keegi ei küsi ega kuula

Äripäeva raadios rääkis töötajate uuringuid pakkuva ettevõtte Motichecki juht ja kaasasutaja Martin Rajasalu, et töötajate käest tuleb küsida võimalikult palju arvamust, et aru saada, mis on ettevõttele oluline ja mis ei ole.
Motichecki juht ja kaasasutaja Martin Rajasalu
  • Motichecki juht ja kaasasutaja Martin Rajasalu
  • Foto: erakogu
Rajasalu sõnul peaksid juhid kaardistama töötajate kogemust võimalikult palju. „Paljud ettevõtted keskenduvad fookusvaldkondadale. Need ei kata aga ära inimeste kogemusi erinevates valdkondades,” rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele