Põlvkondade erinevus mõjutab teeninduse kvaliteeti ja ka värbamist
Eesti ettevõtted seisavad keeruka ülesande ees – leida täiuslik töötaja, kes suudaks ühendada teenindaja, müüja ja isegi veidi psühholoogi oskusi, et olla suuteline teenindama ükskõik mis põlvkonda.
Äripäeva raadio saates "Teeninduse teejuht" arutlevad Tele2 Eesti teenindajate enesearengut toetav juhendav coach Liis Jäger ja isiksusetüüpide häkker Kaido Kubri, kuidas vanusevahe mõjutab nii teenindajate tööd kui ka klientide kogemusi.
Kas Sinu meeskond vajab uut hingamist, värskeid ideid ja keskendumist, mis ei kao juba pärast lõunapausi? Siis on aeg murda tavapärastest seinadest välja ja korraldada oma järgmine seminar, strateegiapäev või tiimikoosolek kohas, kus mõtted hakkavad päriselt liikuma – Fra Mare Thalasso Spas Haapsalus.