• 31.01.24, 08:45

Põlvkondade erinevus mõjutab teeninduse kvaliteeti ja ka värbamist

Eesti ettevõtted seisavad keeruka ülesande ees – leida täiuslik töötaja, kes suudaks ühendada teenindaja, müüja ja isegi veidi psühholoogi oskusi, et olla suuteline teenindama ükskõik mis põlvkonda.
Liis Jäger, Kaido Kubri ja Alyona Stadnik.
  • Liis Jäger, Kaido Kubri ja Alyona Stadnik.
  • Foto: Äripäev
Äripäeva raadio saates "Teeninduse teejuht" arutlevad Tele2 Eesti teenindajate enesearengut toetav juhendav coach Liis Jäger ja isiksusetüüpide häkker Kaido Kubri, kuidas vanusevahe mõjutab nii teenindajate tööd kui ka klientide kogemusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele