Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kiirpilk tulemusjuhtimisele
Tulemusjuhtimine osutus murranguliseks juhtimisteooriaks 1950. aastatel, kui esmakordselt tutvustati eesmärgipärase juhtimise kontseptsiooni. Tänapäeval on see laialt kasutatav juhtimispraktika.
Kõige lihtsamalt öeldes on tulemusjuhtimise peaidee suunata kogu ettevõtte või organisatsiooni tähelepanu lõpptulemusele.
Kõige lihtsamalt öeldes on tulemusjuhtimise peaidee suunata kogu ettevõtte või organisatsiooni tähelepanu lõpptulemusele.
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.