• 09.04.20, 09:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas hoida kodukontoris oleva meeskonna motivatsiooni?

Väga paljud Eesti ettevõtted sattusid hiljuti mõnevõrra uudsesse olukorda, kus võimalusel viidi suurem osa töökorraldusest kodukontoritesse. Swedbanki personalijuht Ülle Matt jagab soovitusi, kuidas uues olukorras meeskonna motivatsiooni ja efektiivsust hoida.
Swedbanki personalijuht Ülle Matt
  • Swedbanki personalijuht Ülle Matt
  • Foto: Jake Farra
Kuigi väga paljud ettevõtted olid ka enne eriolukorda kaugtöö tegemist praktiseerinud, siis vähestes oli rakendatud seda iga päev. Praegu on aga enamiku meie jaoks kodu ja töö omamoodi üheks saanud. See toob endaga kaasa ka omajagu katsumusi – paljud pered on harjunud küll koos elama, aga mitte iga päev koos töötama ja õppima. Mis aitaks seda teha?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele