• 20.05.20, 11:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milliseid kokkuleppeid tuleks ohutuks töötamiseks teha?

On levinud arvamus, et kui tööl käib vähem inimesi, võib kontoris vähendada ka puhastuskordi. Tegelikult nakatumise ohu korral pole vahet, kas tööl oli 10 või 20 inimest – puutepindu katsusid kõik.
Paigalda kontori nõupidamisruumide ustele juhendid 2 + 2 reegil järgimiseks
  • Paigalda kontori nõupidamisruumide ustele juhendid 2 + 2 reegil järgimiseks
  • Foto: SOL Baltics
SOL Balticsi tegevjuhi Rinel Piusi soovitus ettevõtetele turvalise töökeskkonna loomiseks on puhastada tööruume iga päev, kui inimesed viibivad tööl. „Seejuures peaks koristus toimuma samadel päevadel, kui töökoht on olnud avatud. Nii kaitsete oma töötajate tervist kõige paremini,“ sõnas Pius.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.09.25, 10:30
Z-generatsioon seab tööandjatele uued ootused
PwC Eesti personalijuhi Alice Ligi sõnul on noorte tööturule sisenemine tööandjate jaoks paras proovikivi – neil on hoopis teistsugused ootused kui varasematel põlvkondadel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele