Autor: Personaliuudised.ee • 20. mai 2020

Milliseid kokkuleppeid tuleks ohutuks töötamiseks teha?

On levinud arvamus, et kui tööl käib vähem inimesi, võib kontoris vähendada ka puhastuskordi. Tegelikult nakatumise ohu korral pole vahet, kas tööl oli 10 või 20 inimest – puutepindu katsusid kõik.
Paigalda kontori nõupidamisruumide ustele juhendid 2 + 2 reegil järgimiseks
Foto: SOL Baltics

SOL Balticsi tegevjuhi Rinel Piusi soovitus ettevõtetele turvalise töökeskkonna loomiseks on puhastada tööruume iga päev, kui inimesed viibivad tööl. „Seejuures peaks koristus toimuma samadel päevadel, kui töökoht on olnud avatud. Nii kaitsete oma töötajate tervist kõige paremini,“ sõnas Pius.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456