• 29.06.20, 07:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agiilsus – moodne sõna või kasulik lähenemine?

See, et maailm on pidevas muutumises, ei tule enam kellelgi üllatusena. Selleks, et tänapäeval olla kaasas kiirete muutustega, tuleb käia muudatustega kaasas. Juhid ootavad, et töötajad oleksid igapäevastes tööprotsessides uuendusmeelsed, oleksid avatud muutustele ja uutele lähenemistele ning näeksid suuremat pilti.
Agiilsus – moodne sõna või kasulik lähenemine?
  • Foto: Unsplash
Arvestades ühiskonna ja majanduse kiiret muutumist, ei piisa aga enam ainult innovaatilisest lähenemisest, tuleb olla ka agiilne. Milline on agiilsuse mõju ettevõttele ja mida peaks agiilsest lähenemisest teadma?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele