Kuidas anda kriitilist tagasisidet, mis ei tee haiget
Vähene tagasiside on nii töötajate kui ka juhtide poolt enim mainitud puudus ja väljakutse – töötajad ütlevad, et tunnevad kõige rohkem puudust juhi tagasisidest, ja juhid ütlevad, et nende suurimaks väljakutseks on töötajatele tagasiside andmine.
Koolitaja Kaido Pajumaa
Autor: Veiko Tõkman
Kas pole mitte paradoks: töötajad ootavad kõige enam midagi, mida juhid nendele anda ei söanda. Või äkki oleks õigem öelda, et ei oska?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.