Konfidentsiaalsustasu – mõistlik! Inflatsioonitoetus – vajalik! Kuidas tunduks aga saada lisatasu mobiiliga mitte rääkimise või õigeks ajaks tööle jõudmise eest?

- Palgainfo Agentuuri juht Kadri Seeder jagas seminaril kuulajatega lisatasude võimalikku liigitust ja selle maksmise peamisi eesmärke.
- Foto: Meeli Küttim
Tänasel tasusüsteemide seminaril andis Palgainfo Agentuuri juht Kadri Seeder ülevaate, mida mõistame lisatasude all, kuidas võiksime lisatasusid liigitada ja missugune on agentuuri andmetel Eesti ettevõtetes lisatasude maksmise tavapraktika. Seeder selgitab avaettekandes esmalt nüansse, mille alusel lisatasusid oleks võimalik liigitada. Lähtepunkte, mille alusel lisatasusid jaotama hakata, on erinevaid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.