• 07.02.23, 09:00

Juhi roll arengu juhtimisel

Arengut võib defineerida mitmeti, kuid usun, et me kõik oleme nõus sellega, et arenguga kaasneb alati mingi liikumine, kasv või edu ja kõik need tegurid on iga organisatsiooni jaoks võtmetähtsusega. Nii on iga ettevõtte või organisatsiooni juht tegelikult ka arengu juht, kas pole?
Juhi roll arengu juhtimisel
Mulle esitati väljakutse vaadata tagasi ajale, kui olin Põldma Kaubanduse ASis Eesti personaliosakonna ja kaupluste juht, ning seda läbi põneva filtri – millised olid minu õppetunnid ja kogemused arengu juhtimisel ning millele ma praegu rohkem tähelepanu pööraksin? Uue aasta algus on just hea aeg, et antud teemal mõtiskleda!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele