Kuidas hoida töötajaid rasketel aegadel õnnelike ja tootlikena
Suurim viga, mida juhid teevad, on töötajakogemuse eiramine ja neilt samal ajal enama nõudmine.
Foto: Pixabay
Võttes arvesse, et prognoos majandusele on lähiajal üsna tormine, pole tõenäoliselt ühtegi juhti, kes ei oleks juba varem põhjalikult keskendunud töötajate produktiivsuse suurendamisele. Seda ei saa neile kuidagi ette heita. Negatiivsete uudispealkirjade lakkamatut pealevoolu on võimatu tähelepanuta jätta.
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.