Kuidas hoida töötajaid rasketel aegadel õnnelike ja tootlikena
Suurim viga, mida juhid teevad, on töötajakogemuse eiramine ja neilt samal ajal enama nõudmine.
Foto: Pixabay
Võttes arvesse, et prognoos majandusele on lähiajal üsna tormine, pole tõenäoliselt ühtegi juhti, kes ei oleks juba varem põhjalikult keskendunud töötajate produktiivsuse suurendamisele. Seda ei saa neile kuidagi ette heita. Negatiivsete uudispealkirjade lakkamatut pealevoolu on võimatu tähelepanuta jätta.
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.