• 19.10.23, 09:00

Arukas juht mõistab – kui töötajad on õnnelikud, on ka kliendid paremini hoitud

Õnnekoolitaja Dali Karat tõdeb, et kui varasemalt on ettevõtete juhid pööranud tähelepanu pigem ainult palgale ja füüsilistele preemiatele – näiteks sporditoetusele –, siis viimase kahe-kolme aasta fookus on üha teadlikumalt olnud vaimsel tervisel. Teisisõnu mõistavad arukad juhid, et kui töötajad on õnnelikud ja rahulolevad, siis on ka kliendid oluliselt paremini hoitud.
Arukas juht mõistab – kui töötajad on õnnelikud, on ka kliendid paremini hoitud
  • Foto: Karen Härms

Tööõnn muutub aina tähtsamaks

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 12:54
Kuidas kasvatada ettevõtte nooremarendajad vanemarendajateks?
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele