Ligi 63% Eesti tippjuhtidest sooviks näha avatud positsioonide kiiremat täitmist, selgus Teamdashi, Fontese ja EBSi koostöös tehtud uuringust “Juhtide ootused värbamise funktsioonile”.

- “Kui juht ei saa aru, et värbamine on oluline, siis ta pole õigel kohal,” kommenteeris A. Le Coqi tegevjuht Jaanus Vihand uuringu tulemuste avalikustamisel.
Nii tippjuhid kui personalispetsialistid nõustuvad, et värbamine on ettevõtte jaoks strateegilise tähtsusega funktsioon – seejuures 54% tippjuhtidest usub, et just nendest sõltub organisatsiooni võimekus värvata parimaid talente. “Kui juht ei saa aru, et värbamine on oluline, siis ta pole õigel kohal,” kommenteeris A. Le Coqi tegevjuht Jaanus Vihand uuringu tulemuste avalikustamisel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.