Ettevõtted on hakanud üha enam mõtlema, kuidas lisaks läbimõeldud põhitegevusele veel ühiskonda panustada. Oma aja ja kompetentside pakkumine on selleks lihtsaim ja tihtipeale kõige oodatuim viis, sest aeg on raha ning oskused ja kogemused hinnaline väärtus. Swedbanki ja Eesti Tööandjate Keskliidu algatatud Annetame Aega võrgustik on suurepärane võimalus kokku viia aja annetajad ning oluliste tegevuste pakkujad.

- Üks lihtne viis heategevusliku panustamisega algust teha on ühineda Toidupanga iga-aastaste kogumispäevadega kevadel või jõulude eel. Fotol G4S-i meeskond toidupangas.
- Foto: G4S
Ühiskonda panustamise mõtteviisi on viimastel aastatel hoogustanud aina aktuaalsemaks muutuv ESG aruandlus, kus üheks fookusteemaks sotsiaalne vastutustundlikkus. Vähem tähtis pole aga seegi, et vabatahtliku tegevuse soodustamine muudab ka töötajad rahulolevamaks. Kui nüüd need kaks poolt kokku viia, ettevõtte kasutegur püüdlustes kestlikumaks ning motiveeritud töötaja, siis on küll ja veel põhjuseid heategevuslikes ja ühiskondlikult vajalikes projektides kaasalöömiseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.