Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Koolitaja: pärast seda kriisi on koolitusturg rohkem korrastunud kui enne
Ärivaldkonna koolitusmahud vähenevad eriolukorras drastiliselt ja selle mõju on pikemaajalisem. Kuidas koolitajad selles valdkonnas hakkama saavad? Millised on lahendused? Selle artikli autor on oma 30-aastase koolitaja staažiga üle elanud mitu kriisi.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.