Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Koolitaja: pärast seda kriisi on koolitusturg rohkem korrastunud kui enne
Ärivaldkonna koolitusmahud vähenevad eriolukorras drastiliselt ja selle mõju on pikemaajalisem. Kuidas koolitajad selles valdkonnas hakkama saavad? Millised on lahendused? Selle artikli autor on oma 30-aastase koolitaja staažiga üle elanud mitu kriisi.
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.