Reedeses hommikuprogrammis aitab Tallinki eile avaldatud majandustulemusi pulkadeks lahti võtta laevafirma juht Paavo Nõgene, kes võtab seisukoha ka Eestis lahvatanud dopinguskandaali suhtes. Samuti kuuleme, miks on mõistlik praegu kütuse hind fikseerida ning mis saab tulevikus Tallinki dividendist.

- Tallinki juht Paavo Nõgene tõi välja, et Tallink müüs hiljuti kaks laeva, mis tähendab, et varem välja prahitud kolme laeva asemel oli neil neid nüüd üks. „See vähendas meie tulusid 10 miljoni euro võrra,“ sõnas Tallinki juht. „Kui liidame kahjud kokku, annab see ligi 27 miljonit eurot – selles olukorras puhaskasumi vähenemine kõigest 6 miljoni euro võrra näitab, et Tallinki meeskond tegi väga head tööd, toomaks välja tulemuse, mis meid minimaalseltki rahuldaks.“ Foto: Andras Kralla
Suurimatest vigadest, mida tööjõupuuduse käes vaevlevad ettevõtted teevad, annab värske uuringu põhjal ülevaate Palgainfo Agentuuri juht Kadri Seeder.
Veel kuuleme värskeid emotsioone Eesti tippmaletajalt, Aeroflot Openil oma elu tippsaavutuse teinud Kaido Külaotsalt.
Energiamärgiste uuest määrusest ning selle mõjust kinnisvarahindadele räägib EKVÜ eestseisuse liige Liina Laas.
Hommikuprogrammi veavad Indrek Mäe ja Priit Pokk.
Seotud lood
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.