• 25.05.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kullatükist töötaja hakkab kriisis tööd uue nurga alt vaatama

Saatesarja „Mobiilne juhtimine” viimases osas räägime värbamisest ja selle muutustest kriisis ehk kuidas digikanalite vahendusel parimad töötajad leida ning ettevõttesse sisse sulatada, aga ka sellest, kuidas töötajate ootused ning suhtumine töötamisse muutuvad.
Värbamine on muutunud kiiremaks.
  • Värbamine on muutunud kiiremaks.
  • Foto: Panthermedia/Scanpix
Värbamine ja töökohtade vahetamine pole kriisist hoolimata seisma jäänud, selgub saatest. Oma kogemust jagavad Coop Panga personalijuht Janika Valliste ja Interim Agentuuri partner Eela Velström.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele