• 25.05.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kullatükist töötaja hakkab kriisis tööd uue nurga alt vaatama

Saatesarja „Mobiilne juhtimine” viimases osas räägime värbamisest ja selle muutustest kriisis ehk kuidas digikanalite vahendusel parimad töötajad leida ning ettevõttesse sisse sulatada, aga ka sellest, kuidas töötajate ootused ning suhtumine töötamisse muutuvad.
Värbamine on muutunud kiiremaks.
  • Värbamine on muutunud kiiremaks.
  • Foto: Panthermedia/Scanpix
Värbamine ja töökohtade vahetamine pole kriisist hoolimata seisma jäänud, selgub saatest. Oma kogemust jagavad Coop Panga personalijuht Janika Valliste ja Interim Agentuuri partner Eela Velström.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele