„Töö ja palgaˮ saates tuleb sel korral juttu rahulolu-uuringutest ja sellest, kuidas saab ajakohaste ja läbimõeldud rahuolu-uuringute abil parandada ning tõsta ettevõtte juhtimiskvaliteeti ja organisatsioonikultuuri.
- Motichecki juht ja asutaja Martin Rajasalu ning töötukassa personalijuht Kristiina Palm Foto: Andres Laanem
Räägime, millised on rahulolu mõõtmise suurimad trendid, kuidas motiveerida töötajaid rahulolu-uuringule vastama ning mida ja kui tihti üldse küsida. Juttu tuleb ka sellest, mida teha siis, kui töötajad jätavad uuringule vastamata ning mida lõpuks saadud andmetega peale hakata.
Seotud lood
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.