Kuidas viia ettevõtte rahulolu-uuring järgmisele tasemele?
„Töö ja palgaˮ saates tuleb sel korral juttu rahulolu-uuringutest ja sellest, kuidas saab ajakohaste ja läbimõeldud rahuolu-uuringute abil parandada ning tõsta ettevõtte juhtimiskvaliteeti ja organisatsioonikultuuri.
Motichecki juht ja asutaja Martin Rajasalu ning töötukassa personalijuht Kristiina Palm
Autor: Andres Laanem
Räägime, millised on rahulolu mõõtmise suurimad trendid, kuidas motiveerida töötajaid rahulolu-uuringule vastama ning mida ja kui tihti üldse küsida. Juttu tuleb ka sellest, mida teha siis, kui töötajad jätavad uuringule vastamata ning mida lõpuks saadud andmetega peale hakata.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.