• 31.01.16, 14:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õnnelikkus töökohal võib olla kurnav

Motivatsiooniseminaridel ülistatakse tihti õnnelikkust. Räägitakse, kuidas õnnelikkus võib teha sind tervemaks, lahkemaks, tulemuslikumaks ja suurendab isegi edutamise tõenäosust. Aga õnnelikkusega ei kaasne alati ainult positiivne.
Õnnelikkus töökohal võib olla kurnav
  • Foto: pixabay
Alates ajast, mil rühm teadlasi 1920-ndate keskel Hawthorne’i tehases lampe sisse-välja lülitas, on uurijad ja tippjuhid pööranud palju tähelepanu töötajate tulemuslikkuse suurendamisele. Viimasel ajal näib organisatsioonides olevat saanud populaarseks õnnelikkus kui tulemuslikkuse suurendamise abivahend.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele