Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Õnnelikkus töökohal võib olla kurnav
Motivatsiooniseminaridel ülistatakse tihti õnnelikkust. Räägitakse, kuidas õnnelikkus võib teha sind tervemaks, lahkemaks, tulemuslikumaks ja suurendab isegi edutamise tõenäosust. Aga õnnelikkusega ei kaasne alati ainult positiivne.
Foto: pixabay
Alates ajast, mil rühm teadlasi 1920-ndate keskel Hawthorne’i tehases lampe sisse-välja lülitas, on uurijad ja tippjuhid pööranud palju tähelepanu töötajate tulemuslikkuse suurendamisele. Viimasel ajal näib organisatsioonides olevat saanud populaarseks õnnelikkus kui tulemuslikkuse suurendamise abivahend.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.