18. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ka tööle kandideerija on klient

Sageli unustatakse, et ka tööotsijate näol on tegu klientidega. Kandidaat võib juba olla firma klient, temast võib saada klient, kuid on võimalik, et ta loobub edaspidi olemast selle firma klient.
Foto: Postimees/Scanpix
Kandideerimise käigus toimunu võib ettevõtte kuvandit ja müügitulemusi mõjutada nii hästi kui ka halvasti. Kui palju teadvustatakse, et töölesoovija on klient? Arutlevad personaliotsingufirma Talentor juht Marit Antik, Swedbanki karjäärikeskuse juht Grete Kotkas, Telia personalijuht Triin Teesaar ja Apranga värbamisspetsialist Karoline Sibul.

kestavad konkursid keskmiselt 27,6 tööpäeva.

leiab 40% kandidaatidest, et kandideerimisprotsess on väga raske.

57% kandidaatidest arvab, et nende vastu ollakse liiga vähe personaalsed ja 51% häirib protsessi käigus, et nad ei tea, millises värbamisetapis nad hetkel on.

kolm kandidaati viiest ei tee kandideerimisi lõpuni.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456