18 jaanuar 2017
Uudised
Ainult tellijale

Ka tööle kandideerija on klient

Sageli unustatakse, et ka tööotsijate näol on tegu klientidega. Kandidaat võib juba olla firma klient, temast võib saada klient, kuid on võimalik, et ta loobub edaspidi olemast selle firma klient.  Foto: Postimees/Scanpix

Kandideerimise käigus toimunu võib ettevõtte kuvandit ja müügitulemusi mõjutada nii hästi kui ka halvasti. Kui palju teadvustatakse, et töölesoovija on klient? Arutlevad personaliotsingufirma Talentor juht Marit Antik, Swedbanki karjäärikeskuse juht Grete Kotkas, Telia personalijuht Triin Teesaar ja Apranga värbamisspetsialist Karoline Sibul.

Klienditeenindusest räägitakse palju, näiteks kuidas klienti kohelda nagu kuningat. Kui klient jagab oma negatiivset kogemust avalikult, teevad kommunikatsioonispetsialistid ja mainekujundajad kõik, et seda halba kokkupuudet heastada – vabandades, tasuta tooteid ja allahindluskuponge pakkudes. Millegipärast aga unustatakse, et ka tööotsijate näol on tegu klientidega. Kandidaat võib juba olla firma klient, temast võib saada klient, kuid on võimalik, et ta loobub edaspidi olemast selle firma klient. Kõik sõltub sellest, kuidas teda värbamisel on koheldud. Inimesed, kes soovivad tõsimeeli töökohta vahetada, panustavad sellesse oma aega – kirjutavad CV, motivatsioonikirja, käivad intervjuudel – ja kui ühel hetkel firma vaikib, on solvumine täiesti põhjendatud.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDFidele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

    Personaliuudised.ee toetajad:

    Kai Miller
    Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700