• 09.05.19, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõte ei tea, kui palju töötajad vestlusrakendusi kasutavad

Uuringud näitavad, et töötajad kasutavad sageli vestlusrakendusi, et tööteemadel suhelda, nii võivad aga organisatsioonides tekkida regulatiivsed ja küberriskid.
Ettevõte ei tea, kui palju töötajad vestlusrakendusi kasutavad
  • Foto: Pixabay
Rohkem kui pooled (53%) töötajatest kasutavad vestlusrakendusi (nt WhatsApp) kuni kuus korda päevas, et tööl omavahel suhelda, selgus Speakapi korraldatud uuringu tulemustest. Ligi viiendik (16%) töötajatest aga ütles, et nende personaliosakond ei ole sellest teadlik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele