• 09.05.19, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõte ei tea, kui palju töötajad vestlusrakendusi kasutavad

Uuringud näitavad, et töötajad kasutavad sageli vestlusrakendusi, et tööteemadel suhelda, nii võivad aga organisatsioonides tekkida regulatiivsed ja küberriskid.
Ettevõte ei tea, kui palju töötajad vestlusrakendusi kasutavad
  • Foto: Pixabay
Rohkem kui pooled (53%) töötajatest kasutavad vestlusrakendusi (nt WhatsApp) kuni kuus korda päevas, et tööl omavahel suhelda, selgus Speakapi korraldatud uuringu tulemustest. Ligi viiendik (16%) töötajatest aga ütles, et nende personaliosakond ei ole sellest teadlik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.25, 11:26
Tervisehüved ei ole "üks pakett kõigile": kuidas muuta tervisekindlustuse kulu päriselt investeeringuks?
Tervisekindlustus on tööandjate seas muutunud vaikimisi standardiks – justkui mõõdupuuks, kui palju ettevõte oma inimesi väärtustab. Ent üha sagedamini valitakse valmis tervisehüvede pakette, mis näevad küll head välja ja jätavad mulje sisukast investeeringust, kuid ei paku töötajatele tegelikku tuge.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele