• 05.12.19, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oskusi õpetad, suhtumist mitte

Inimese väärtused peavad sobima ettevõtte omadega. Oskusi saame alati õpetada või täiendada, aga suhtumine peab kohe paigas olema, ütleb tänavu peresõbraliku tööandja kuldmärgise pälvinud ettevõtte Iglu personalijuht Annekatrin Rattiste. Muu hulgas rääkis ta lähemalt, miks kuldmärgise programmist osa võeti ning milline on ettevõtte värbamis- ja sisseelamisprotsess.
Iglu esindustiim IKT Ultimate Frisbee turniiril.
  • Iglu esindustiim IKT Ultimate Frisbee turniiril.
  • Foto: Annekatrin Rattiste
2013. aastal loodud Iglu loob tarkvara rätseplahendusi ja toetab selle abil klientide äri. Iglus töötab praegu üle 50 inimese, sealhulgas kodus lastega või sõjaväes olijad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele