Signe Ventsel • 19 märts 2020
Uudised
Ainult tellijale

Millised on suurimad persoonibrändi müüdid?

Persoonibrändi vajalikkusest ja selle arendamisest räägitakse üha rohkem ja on märgata, et Eestis astuvad inimesed sellel suunal julgemaid samme. Kohati aga tundub, et persoonibränd oleks justkui uus nähtus, mis on tekkinud sotsiaalmeedia ajastuga, kus kõik inimesed on suunamudijad, aga nende mõjukuse määr on lihtsalt erinev ning lahti on mõtestamata sisu ja pakend.

Brandmoon OÜ asutaja ja koolitaja Signe Ventsel  

Tom Peter rõhutas oma persoonibrändi artiklis „Bränd nimega sina” seda, et inimene peaks teadma, mis teeb ta eriliseks ja mida ta oskab. See, kui hästi tunneb inimene oma tugevusi ja võimalusi, on eelduseks ka oma ainulaadsuse oskuslikul kommunikeerimisel ehk eneseturundamisel. Inimestega suheldes ja meeskondi koolitades tuleb siiski nentida, et persoonibränding ei ole kõigile üheselt mõistetav ja iga päev tuleb lükata ümber müüte, mis on persooonibrändi arendamisega seotud ning mis inimeste peas tegelikult elavad.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

    Personaliuudised.ee toetajad:

    Kai Miller
    Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700