• 27.05.20, 08:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mille eest me palka maksame?

Töötajate tasustamise küsimused kaugtööl sõnastas juba 1995. aastal Scott Adams Dilberti koomiksis. Dilbertil oli kaugtööl olles eetiline küsimus, kas ta võlgneb tööandjale kaheksa viljakat töötundi või teeb lihtsalt need kaks, mis kontoriski. Samad küsimused tekivad ka tööandjal, kui ta annab töötajatele rohkem iseseisvust oma tööaja ja koha korraldamisel.
Palgainfo Agentuuri juht ja analüütik Kadri Seeder
  • Palgainfo Agentuuri juht ja analüütik Kadri Seeder
  • Foto: Meeli Küttim
Vaba aeg võib olla võimas motivaator ja töötajad võivad selle nimel end palju kiiremini liigutada. Kui nad leiavad endale töötamise koha, kus saavad segamatult keskenduda, võib tulemuslikkus kasvada veelgi enam, vahel lausa mitu korda. Kas on õiglane, kui töötaja teeb sama töö ära kodus kahe tunniga, mida ta teeks kontoris kaheksa tundi, aga palka saab ikka sama palju? Lisaks on tal kuus vaba tundi päevas. Kas peaks tal koormust suurendama või palka vähendama?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele