• 08.12.20, 09:44

Õige tiimi õhkkonna loomisega tegele enne, kui kisub tormiks

Negatiivne või passiivne meelestus häirib kogu tiimi tööd, kuna inimesed hakkavad tekkinud olukorda endale n-ö selga proovima isegi siis, kui neil ei ole selleks põhjust. Kui taevas on piltlikult öeldes tormipilved, on asi juba kriitiline ning see annab signaali, et juht pole ilmateadet jälginud.
Elisa kõnekeskuse tiimijuht Karina Kazakevitš
  • Elisa kõnekeskuse tiimijuht Karina Kazakevitš
Juhina on minu silmis meeskonnas valitsev õhkkond kui ilm. Mõni päev on ilusam ja päikesepaistelisem, teinekord sajab vihma ja kisub tormiks. Küsimus on, mis tüüpi päevad on tiimis ülekaalus? Sellega, et paistaks päike ehk valitseks õige meelestatus, on vaja tegeleda teadlikult. See on järjepidev protsess ja kindlasti ka (noortele) juhtidele üks korralikke proovikive.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele