Halvasti korraldatud muudatused mõjutavad kogu organisatsiooni ja talendid kipuvad ettevõttest lahkuma. See on ettevõttele väga suur kaotus nii järjepidevuse kui ka konkurentsis püsimise mõttes.

- HRIS-i partner ja koolitaja Maarit Vabrit-Raadla
Kuidas siis ikkagi teha muudatusi nii, et need ei lõhuks organisatsiooni, ei halvaks igapäevast tegevust ega peletaks talente eemale? Üks olulisemaid võtmesõnu on kommunikatsioon, milles omakorda eristatakse muudatuste juhtimise kommunikatsiooni ja sisekommunikatsiooni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt haiguste raviks tehtav kulutus, vaid nutikas investeering töötajate heaolusse ja ettevõtte tootlikkusse. Üha enam tööandjaid mõistab, et tervise edendamine algab ennetusest, mitte siis, kui probleemid juba ilmnevad,“ ütleb Confido Terviselahenduse tootejuht Liis Ader.