Halvasti korraldatud muudatused mõjutavad kogu organisatsiooni ja talendid kipuvad ettevõttest lahkuma. See on ettevõttele väga suur kaotus nii järjepidevuse kui ka konkurentsis püsimise mõttes.
Kuidas siis ikkagi teha muudatusi nii, et need ei lõhuks organisatsiooni, ei halvaks igapäevast tegevust ega peletaks talente eemale? Üks olulisemaid võtmesõnu on kommunikatsioon, milles omakorda eristatakse muudatuste juhtimise kommunikatsiooni ja sisekommunikatsiooni.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.