• 25.11.21, 05:12

Muudatuste juhtimise võtmesõna on kommunikatsioon

Halvasti korraldatud muudatused mõjutavad kogu organisatsiooni ja talendid kipuvad ettevõttest lahkuma. See on ettevõttele väga suur kaotus nii järjepidevuse kui ka konkurentsis püsimise mõttes.
HRIS-i partner ja koolitaja Maarit Vabrit-Raadla
  • HRIS-i partner ja koolitaja Maarit Vabrit-Raadla
Kuidas siis ikkagi teha muudatusi nii, et need ei lõhuks organisatsiooni, ei halvaks igapäevast tegevust ega peletaks talente eemale? Üks olulisemaid võtmesõnu on kommunikatsioon, milles omakorda eristatakse muudatuste juhtimise kommunikatsiooni ja sisekommunikatsiooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.05.25, 12:07
Tark tööajaarvestus loob korra majja
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele