• 08.12.21, 06:41

Ettevõte, aeg on oma ägedust välja näidata!

Juba nii tuttavad on olukorrad, kus organisatsiooni sisemine bränd on tugev – ettevõtte sees tehakse töötajate heaks väga palju tegevusi, kuid seda pole komplektse väärtuspakkumisena töötajatele esitatud ning veel vähem pole seda väljapoole kommunikeeritud. Praegune tööjõuturg on situatsioonis, kus enam ei saa vaikselt oma asja teha ja mõelda, et küll keegi näeb, kui äge tööandja ollakse või küll need olemasolevad töötajad ettevõttest hästi räägivad. Eeldada ju võib, aga võidavad need, kes on teinud otsuste selles suunas strateegiliselt tegutseda.
Signe Ventsel, arengupartner tööandja brändi ja enesejuhtimise valdkonnas
  • Signe Ventsel, arengupartner tööandja brändi ja enesejuhtimise valdkonnas
  • Foto: LIIS TAMRA
Rõõm on näha, et on organisatsioone, kes tegutsevad ja investeerivad oma tööandja brändi rohkem kui kunagi varem. Kurb on kuulda ettevõtete esindajatelt, et neil pole aega selle teemaga tegeleda. See viitab vaid asjaolule, et kas peidetakse pea liiva alla või siis pole värbamiskampaaniad veel ebaõnnestunud ja töötajad suure töökoormuse tõttu läbi põlenud. Miks me inimesena ootame alati mingit krahhi, et tegudele asuda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele