• 31.03.22, 14:56

Uuring: iga teine klienditeenindaja tajub, et tema tööd ei väärtustata

Iga teine klienditeenindaja tajub, et kliendid ning ühiskond laiemalt ei väärtusta tema tööd. Keskmisest enam tunnetavad teenindaja töö mitteväärtustamist 31–40aastased ja kaubanduses töötavad inimesed, selgub uuringufirma Norstat läbi viidud klienditeenindajate arvamuse uuringust.
Paljud kliemditeenindajad peavad oma töö meeldivaks osaks klientide aitamist ja nõustamist.
  • Paljud kliemditeenindajad peavad oma töö meeldivaks osaks klientide aitamist ja nõustamist. Foto: Meeli Küttim
Peamiste raskustena tajuvad klienditeenindajad eelkõige pingelisi teenindusolukordi, klienditeenindaja töö mitteväärtustamist ning nii klientide kui ka tööandja negatiivset suhtumist. Erinevaid raskusi tajuvad valdavalt noored teenindajad rohkem kui vanemad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele