Ainult tellijatele
Autor: Personaliuudised.ee • 31. märts 2022
Ainult tellijatele

Uuring: iga teine klienditeenindaja tajub, et tema tööd ei väärtustata

Iga teine klienditeenindaja tajub, et kliendid ning ühiskond laiemalt ei väärtusta tema tööd. Keskmisest enam tunnetavad teenindaja töö mitteväärtustamist 31–40aastased ja kaubanduses töötavad inimesed, selgub uuringufirma Norstat läbi viidud klienditeenindajate arvamuse uuringust.
Paljud kliemditeenindajad peavad oma töö meeldivaks osaks klientide aitamist ja nõustamist.
Autor: Meeli Küttim

Peamiste raskustena tajuvad klienditeenindajad eelkõige pingelisi teenindusolukordi, klienditeenindaja töö mitteväärtustamist ning nii klientide kui ka tööandja negatiivset suhtumist. Erinevaid raskusi tajuvad valdavalt noored teenindajad rohkem kui vanemad.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230