• 28.03.23, 10:22

Koristajast tippjuhi paremaks käeks – särav Gen Z esindaja jagab soovitusi, kuidas leida oma kutsumus

Kui mõelda inimesele, kes on kõigest 25-aastasena praktikant ühe Eesti tuntuima ettevõtte juhtkonna juures, küllap võiks esmapilgul arvata, et sinna on ta lennutanud kaljukindel tulevikunägemus. Ent Karmen Reivik on naine, kes on töötanud koristajana ehitusvaldkonnas, mänginud USAs võrkpalli, töötanud vabatahtlikuna Dominikaani Vabariigis ja õppinud hoopis tervisejuhi erialal.
„Tasub end julgelt eri valdkondades proovile panna, sest alles hiljem võib selguda, et näiliselt sobimatutest tükkidest koosnev pusle läheb ideaalselt kokku!“ julgustab tipp-praktikant Karmen Reivik.
  • „Tasub end julgelt eri valdkondades proovile panna, sest alles hiljem võib selguda, et näiliselt sobimatutest tükkidest koosnev pusle läheb ideaalselt kokku!“ julgustab tipp-praktikant Karmen Reivik.
Nüüd on Reivik aga osaline ligi aasta aega kestvas Tele2 praktikaprogrammis, kuhu ta valiti personali- ja klienditeeninduse direktori paremaks käeks sadade teiste kandidaatide seast. Kuidas on võimalik, et tema karjääris on kasuks tulnud pigem väga kirju taust, mitte rangelt ühele suunale keskendumine? Mida noored karjääri alguses päriselt ootavad? Innukust täis noor naine on oma vanuse kohta palju kogenud ja nõuandeid on tal jagada nii eakaaslastele kui ka tööandjatele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele