Iga inimene on meeskonda võetud kindlal eesmärgil, kuid see ei tähenda, et algselt enda kanda võetud rolli peaks kandma igavesti. Mida kiiremini valdkond areneb, seda olulisem on tagada töötajatele võimalus oma oskused asjakohasena hoida ning töötada uute ja põnevate tehnoloogiate ning väljakutsetega, vastasel juhul on tulemuseks olukord, kus põnevust minnakse otsima mujale.

- Elisa teenustoe valdkonna juht Kristiina Kaldre
- Foto: Jake Farra
Igas meeskonnas on neid, kes töötavad hea meelega nii, nagu nad seda alati teinud on, ja neid, kelle näpud sügelevad pidevalt millegi uue järele. Pealtnäha võib tegu olla kombinatsiooniga, kus on raske õiget tasakaalu leida, kuid mõlemat poolt rahuldava töökultuuri loomine on võimalik. Juht peab suutma anda uuendusmeelsetele inimestele piisavalt väljakutseid, suunates neid samas fookust hoidma, ning aitama rahulikumatel hingedel ajaga kaasas käia ja end värskenda hoida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.