Iga inimene on meeskonda võetud kindlal eesmärgil, kuid see ei tähenda, et algselt enda kanda võetud rolli peaks kandma igavesti. Mida kiiremini valdkond areneb, seda olulisem on tagada töötajatele võimalus oma oskused asjakohasena hoida ning töötada uute ja põnevate tehnoloogiate ning väljakutsetega, vastasel juhul on tulemuseks olukord, kus põnevust minnakse otsima mujale.

- Elisa teenustoe valdkonna juht Kristiina Kaldre
- Foto: Jake Farra
Igas meeskonnas on neid, kes töötavad hea meelega nii, nagu nad seda alati teinud on, ja neid, kelle näpud sügelevad pidevalt millegi uue järele. Pealtnäha võib tegu olla kombinatsiooniga, kus on raske õiget tasakaalu leida, kuid mõlemat poolt rahuldava töökultuuri loomine on võimalik. Juht peab suutma anda uuendusmeelsetele inimestele piisavalt väljakutseid, suunates neid samas fookust hoidma, ning aitama rahulikumatel hingedel ajaga kaasas käia ja end värskenda hoida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”