IKEA müüb oma tooteid odavamalt ja puslena, et sa paneksid selle ise kokku. See tundub paljudele tüütu, aga selle taga on ka hea põhjus: iseenda kätega kokku pandud toode tundub sulle väärtuslikum.
Yume talendiagentuuri talentide otsija Fred Moritz kirjutab, et olgu see siis emotsionaalne väärtus või päriselt teostusvajaduse rahuldamine, aga inimestel on kombeks olla rohkem rahul asjadega, millega nad on vaeva näinud, isegi kui lõpptulemus ei ole ideaalne.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.