• 22.12.25, 09:45

Kui juht ei juhi oma digikuvandit: 5 digiviga, millega sa oma ettevõttele karuteene teed

Persoonibrändingu ekspert ja juhtimis-coach Olesija Saue usub, et juhi ja eksperdi digitaalne kohalolu ei ole enam eneseturundus, vaid osa juhtimiskvaliteedist. Kui sind LinkedInist ja Google’ist ei leita või leitakse vildak pilt, kujundab see otseselt ka ettevõtte mainet.
Olesija Saue: “Inimene, kes sind otsib (klient, kandidaat, investor, ajakirjanik), ei otsi ainult CV-d, vaid tahab aru saada, mis on sinu taust ja fookus, mille eest sa seisad ja kas sind saab usaldada.”
  • Olesija Saue: “Inimene, kes sind otsib (klient, kandidaat, investor, ajakirjanik), ei otsi ainult CV-d, vaid tahab aru saada, mis on sinu taust ja fookus, mille eest sa seisad ja kas sind saab usaldada.”
  • Foto: Kersti Niglas
LinkedIn, Google ja teised digikanalid on täna kohad, kust algab nii kliendi, kandidaadi, investori kui ka koostööpartneri teekond. Enne kui sinuga kohtuma tullakse, “kohtutakse” sinuga ekraanil – vaadatakse, mida Google sinu kohta ütleb ja kas LinkedInis on midagi värsket. Kui sinu profiilidelt vastuseid ei leita, otsitakse neid kellegi teise käest.

Seotud lood

Uudised
  • 10.03.25, 09:19
Kuidas saada juhid LinkedInis efektiivselt oma kuvandit looma?
Personalijuhina on sul kasutada hoovad, et oma juhte LinkedInis nähtavaks nügida – see tõmbab ligi talente ja tugevdab ettevõtte mainet. Kuidas lihtsate sammudega tagada, et juhid oleksid seal, kus kandidaadid neid otsivad?
Uudised
  • 18.12.25, 09:57
Töötajate märkamine ei ole jõulukink, mida kord aastas üle anda
Töötajate meelespidamine ja tunnustamine ei tohiks juhile meelde tulla vaid detsembris, kui jõulutuled särama löövad ja kuusk kontorinurka tuuakse. Hoolida ei saa kampaania korras või loetud päevadel aastas.
Uudised
  • 30.09.25, 09:00
Julgus olla nähtav – kuidas inspireerida kõneisikuid lavale astuma
Iga meeskonnaliikme nähtavus nii digitaalsel kui füüsilisel laval kujundab arvamust ettevõttest või organisatsioonist, vormib tööandja brändi ning mõjutab müügitulemusi, teab persooni- ja tööandja brändingu strateeg Evelin Org.
Uudised
  • 24.09.25, 09:32
Brändisaadikuks olemine algab edukast ajajuhtimisest
„Mul oleks küll huvitav jagada oma kogemusi ja rääkida tööandjast, aga mul ei ole lihtsalt aega.“
  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.25, 10:06
Holidjob kavatseb muuta teenuste ja tööotsingu loogikat Baltimaades
On aasta 2025. Meil on GPS, tehisintellekt, isesõitvad autod, targad linnad ja humanoidrobotid, kuid kui on vaja leida töötajat, klienti või teenust, siis spetsiaalsete otsinguportaalide avamisel tunned end nagu aastas 2005. „Lae kuulutus üles ning jää lootma, et keegi märkab - midagi pole muutunud, kui välja arvata kuulutuste avaldamise tõusvad hinnad,“ ütleb uue veebipõhise otsinguteenuse Holidjob asutaja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele