• 24.09.25, 09:32

Brändisaadikuks olemine algab edukast ajajuhtimisest

„Mul oleks küll huvitav jagada oma kogemusi ja rääkida tööandjast, aga mul ei ole lihtsalt aega.“
Koolitaja Signe Ventsel: varem oli ettevõtte turundamine vaid turundus- või kommunikatsioonijuhi roll, kuid täna on iga töötaja turundaja, ka laupäeva õhtul sünnipäevalauas.
  • Koolitaja Signe Ventsel: varem oli ettevõtte turundamine vaid turundus- või kommunikatsioonijuhi roll, kuid täna on iga töötaja turundaja, ka laupäeva õhtul sünnipäevalauas.
See on lause, mida kuuleb pea iga turundus- või personalijuht, kui jutt läheb brändisaadikuteks olemisele. Töötajate päevad on täidetud koosolekute, meilide ja projektidega ning saadiku roll tundub justkui lisaülesanne kuhjuvas töögraafikus. Kõik tööasjad põlevad ja tööd aina kuhjuvad.

Seotud lood

Uudised
  • 17.09.25, 10:03
Kui töötajad vaikivad, räägivad konkurendid – miks oma inimesed brändisaadikuks kasvatada?
„Brändisaadik ei sünni turundusosakonnas, vaid kontorilaua taga.“
Töötajad ja juhid on kõige usaldusväärsemad tööandja brändingu kandjad, kuid nende kaasamine eeldab märksa enamat kui üleskutset sotsiaalmeedias sõna võtta.
Saated
  • 09.09.25, 14:00
Tööandja maine on kallim, kui arvad – ühe töötaja asendamine läheb maksma pool tema aastapalka
„Värbamiskampaania on taktika, tööandja bränding aga strateegia,“ rõhutab tööandjabrändingu agentuuri Instar asutaja ja tegevjuht Kersti Vannas. Tema sõnul peab organisatsioon mõtlema mitte ainult tänaste värbamiste peale, vaid ka sellele, kuidas tagada tööjõudu tulevikus, arvestades sellega, mida teeb Eesti demograafia.
Uudised
  • 21.05.25, 11:49
Orgaaniline sisu on kadumas – tööandja saadikute ajastu kogub hoogu
Aprilli lõpus tuli välja Linkedini raport, mis on andmepõhine allikas sellest, kuidas LinkedIni algoritm üldse toimib. Ettevõtete loodaval sisul on voogudes aina väiksem osakaal, kirjeldab Signe Ventsel.
Uudised
  • 18.02.25, 11:00
Kas tööandja saadikud sünnivad või neid kujundatakse?
Mitte iga töötaja ei tunne end brändisaadikuna mugavalt, kuid teadliku toetusega saab ebakindlusest enesekindlus. Miks osa töötajaid ei julge või ei soovi oma tööandjat esindada ja kuidas juht saab selle muutmiseks soodsa keskkonna luua?
  • ST
Sisuturundus
  • 04.09.25, 10:30
Z-generatsioon seab tööandjatele uued ootused
PwC Eesti personalijuhi Alice Ligi sõnul on noorte tööturule sisenemine tööandjate jaoks paras proovikivi – neil on hoopis teistsugused ootused kui varasematel põlvkondadel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele