Töökeskkonnas on paratamatu, et aeg-ajalt kerkivad esile püsivad ja pikaajalised probleemid, kus töökvaliteet, suhtumine või tulemused jäävad allapoole ettevõtte seatud eesmärke. Kuigi iga mõistlik organisatsioon üritab töötajat sellises olukorras toetada ja aidata, siis peavad kõik juhid aeg-ajalt tegema raskeima otsuse ja kellegagi töösuhte lõpetamise.

- Kristina Judina, Elisa teeninduse valdkonna juht.
Kuigi iga olukord on erinev ning enamiku muresid saab õigete toetusmehhanismide abil lahendatud, siis on mõnikord lahkuminek vältimatu. Olenemata sellest, et tehtud võib olla rohkemgi kui keegi oodata oskaks, tiksub heal juhil ka sel hetkel endiselt kuklas tunne, et äkki saaks midagi veel teha, et olukorda päästa. Ühel hetkel tuleb aga mõista, et kui kõik võimalikud trikid ja tarkused on ära kasutatud ning olukord kuidagi ei parane, on juhi ülesanne nii tiimi üldise heaolu kui ka konkreetse töötaja enda huvides otsustav samm ära teha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”