Töökeskkonnas on paratamatu, et aeg-ajalt kerkivad esile püsivad ja pikaajalised probleemid, kus töökvaliteet, suhtumine või tulemused jäävad allapoole ettevõtte seatud eesmärke. Kuigi iga mõistlik organisatsioon üritab töötajat sellises olukorras toetada ja aidata, siis peavad kõik juhid aeg-ajalt tegema raskeima otsuse ja kellegagi töösuhte lõpetamise.

- Kristina Judina, Elisa teeninduse valdkonna juht.
Kuigi iga olukord on erinev ning enamiku muresid saab õigete toetusmehhanismide abil lahendatud, siis on mõnikord lahkuminek vältimatu. Olenemata sellest, et tehtud võib olla rohkemgi kui keegi oodata oskaks, tiksub heal juhil ka sel hetkel endiselt kuklas tunne, et äkki saaks midagi veel teha, et olukorda päästa. Ühel hetkel tuleb aga mõista, et kui kõik võimalikud trikid ja tarkused on ära kasutatud ning olukord kuidagi ei parane, on juhi ülesanne nii tiimi üldise heaolu kui ka konkreetse töötaja enda huvides otsustav samm ära teha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.