• 17.04.25, 09:50

Tiina Saar-Veelma: hea juhtimine Eesti kaubamärgiks

“Muidu edumeelne Eesti põrub juhtimisvaldkonnas, seda tendentsi on vaja muuta,” kirjutab Tiina Saar-Veelmaa arvamuskonkursile “Edukas Eesti” saadetud artiklis.
Psühholoog ja koolitaja Tiina Saar-Veelmaa.
  • Psühholoog ja koolitaja Tiina Saar-Veelmaa.
  • Foto: Raul Mee
Oli üks firma, mille tippjuht hindas enda töö kvaliteeti kord aastas sellega, et avalikustas palganumbri ja töötajaid said tema töö headust hinnata – suurendades, vähendades või jättes töötasu samaks. See firma ei tegutsenud paraku Eestis, vaid Soomes.

Seotud lood

Arvamused
  • 07.04.25, 12:55
Las nüüd lähevad hinda ehitus- ja kinnisvarasektori töötajad
Eesti võiks kaaluda ehitus- ja kinnisvarasektoris töökogemuse ja kutsetunnistustega seotud miinimumpalga nõudeid, kirjutab ehitusinsener ja Tartu Ülikooli majandusteaduskonna magistrant Johannes Reppo arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 28.03.25, 19:20
Irene Annus: palgateadlikkus on puuduolev lüli hariduses ja tööturul
Kui palgateadlikkus on üks tööelu nõrgemaid lülisid, on ehk aeg see lüli ise tugevamaks muuta!
Eluks vajaliku oskusena peab palgateadlikkus jõudma gümnaasiumidesse, kutse- ja ülikoolidesse, kirjutab ettevõtja, koolitaja ja palgateadlikkuse eestkõneleja Irene Annus arvamuskonkursile “Edukas Eesti” saadetud artiklis.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele