• 06.11.19, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

OKR-metoodika – abistaja või ahistaja?

OKR („objectives and key results”) on töö eesmärgistamise metoodika, mille esimesi kasutajaid oli Google. Nüüdseks on OKR-süsteem üsna laialt levinud ning Eestis kasutavad seda peamiselt IT-ettevõtted. Tegelikult sobib see metoodika kõigi valdkondade ettevõtetele.
Cash On Go hubases töökeskkonnas on OKR-metoodika omaks võetud.
  • Cash On Go hubases töökeskkonnas on OKR-metoodika omaks võetud.
  • Foto: Johan-Paul Hion
Eesmärkide seadmiseks kasutatakse enamasti SMART, MBO, KPI jt tuntud mudeleid. OKR-id aga aitavad seatud eesmärkide kaudu keskenduda protsessile, mis omakorda viib kõige olulisema ehk põhitulemuseni. Tulemused on seotud eesmärkide, mitte otseselt tööülesannetega. Seepärast keskenduvad edukad ettevõtted käputäiele algatustele ning lükkavad vähem olulised asjad kõrvale. Juhid pühenduvad nendele prioriteetidele nii sõnas kui ka teos. Nad sõnastavad selle, millised on ettevõtte prioriteedid teatud perioodiks ning kuhu peavad inimesed oma jõupingutused suunama. Efektiivne eesmärgistamise süsteem algab tippjuhtide otsusest, kuhu investeerida aega ja energiat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.25, 13:38
Otsid enamat kui nelja seina? Avasta seminar, mis päriselt inspireerib!
Kas Sinu meeskond vajab uut hingamist, värskeid ideid ja keskendumist, mis ei kao juba pärast lõunapausi? Siis on aeg murda tavapärastest seinadest välja ja korraldada oma järgmine seminar, strateegiapäev või tiimikoosolek kohas, kus mõtted hakkavad päriselt liikuma – Fra Mare Thalasso Spas Haapsalus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele