• 06.03.20, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas ennetada värbamislõksu sattumist?

Kõlab ebaloogiliselt, aga organisatsiooni jaoks oluliste inimeste värbamine toimub pea alati kiirustades. Manpoweri Soome äridirektor Anne Koivusaari kirjutab, kuidas värbamislõksu sattumist ennetada ja värvata nii, et see toetaks organisatsiooni pikaajalisi eesmärke.
Kuidas ennetada värbamislõksu sattumist?
  • Foto: Pixabay
Kui uue töötaja vajadus on kriitiline, tekib ahvatlus teha lihtsaid valikuid ja kiireid otsuseid. Paraku ei lõpe kiirustades augu täitmine enamasti ootuspäraselt – valituks ei saa oskustelt kompetentseim, isiksuse poolest sobivaim ja organisatsiooniga kõige paremini haakuv inimene.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele