• 06.04.20, 08:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas on muutunud töötaja ootused ja millega tasub tööandjal tulevikus arvestada?

Kas inimesi ahvatlevad tasuta lõunad, ettevõtte soodustused või midagi muud? Millised on töötajate praegused ootused tööandjale ja millega peaks ettevõtted praegu ja tulevikus arvestama? Asja selgitavad Elisa personalikonsultandid Sigrid Savest ja Keishy Margus.
Elisa personalikonsultant Sigrid Savest
  • Elisa personalikonsultant Sigrid Savest
  • Foto: Jake Farra
Kui veel mõned aastad tagasi võis töötajate sooviedetabelites vankumatult troonida suurem palk, siis praegu on pilt hulga värvilisem. Varasemal ajal n-ö kirsiks tordil olnud hüved on praegu pigem modernse ja ajaga sammu pidava ettevõtte loomulik osa. Personalikonsultantide Sigrid Savesti ja Keishy Marguse sõnul on kandideerivate ja juba ettevõttes töötavate inimeste ootused küllaltki sarnased ja suurt pilti need ei mõjuta. „Väga paljud loevad meediat ja teavad, mis maailmas toimub. Ollakse kursis, mida pakutakse ja mis võimalused on. Kui siis ettevõtte töötajate ootused on seotud rohkem konkreetse organisatsiooniga,“ ütleb Keishy Margus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.09.25, 10:30
Z-generatsioon seab tööandjatele uued ootused
PwC Eesti personalijuhi Alice Ligi sõnul on noorte tööturule sisenemine tööandjate jaoks paras proovikivi – neil on hoopis teistsugused ootused kui varasematel põlvkondadel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele