Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Coop Panga personalijuht: jaga infot seni, kuni kõik saavad ühtemoodi aru
„Peamiseks raskuseks pean praeguses eriolukorras seda, kuidas tööandjana teha kõik mis võimalik, et minu töötajad püsiksid terved ja peaksid vastu ka järjest rohkem esile kerkivale emotsionaalsele pingele,” ütles Coop Panga personalijuht Janika Valliste.
Poolteist kuud kestnud riiklik eriolukord on kiireid otsuseid ja töökorralduse muudatusi nõudnud ka ühistranspordis, kus sõidukijuhid on teenuse osutajatena iga päev eesliinil. Tallinna Linnatranspordi personalijuht sõnas, et 2012 töötajaga ettevõtte valmisolek eriolukorraks oli hea, kuid kriis on andnud ka omajagu õppetunde: kiirendanud otsustusprotsesse ja suurendanud koostööd meeskonnas.
„Tundub, et oleme sellises õnnelikus valdkonnas, kuhu vähemalt esialgu viirusest tingitud tööseisakud ulatunud ei ole,ˮ avaldab arvamust energia- ja telekommunikatsiooni taristut ehitava ettevõtte Empower personalijuht Jelena Laudver.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.