• 07.05.20, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coop Panga personalijuht: jaga infot seni, kuni kõik saavad ühtemoodi aru

„Peamiseks raskuseks pean praeguses eriolukorras seda, kuidas tööandjana teha kõik mis võimalik, et minu töötajad püsiksid terved ja peaksid vastu ka järjest rohkem esile kerkivale emotsionaalsele pingele,” ütles Coop Panga personalijuht Janika Valliste.
Coop Panga personalijuht Janika Valliste
  • Coop Panga personalijuht Janika Valliste

Pank kui elutähtsate teenuste pakkuja

Seotud lood

Uudised
  • 04.05.20, 09:46
Tagasi tööle 1. osa: kuidas kohandada töökohti ja kaitsta töötajaid eriolukorra lõppedes
Kuidas jätkata tööd pärast sulgemisperioodi? Miks ja kuidas uuendada riskianalüüsi? Kuidas minimeerida töökohal kokkupuudet COVID-19ga?
Uudised
  • 05.05.20, 07:00
Tagasi tööle 2. osa: kodukontori töötajate juhtimine, plaanid tulevikuks, haigestunud töötaja
Kuidas tulla toime sellega, kui paljud töötajad on koondatud? Kuidas juhtida ja kaasata kodus töötavaid töötajaid? Kuidas valmistuda tulevikuks?
Uudised
  • 30.04.20, 07:00
TLT personalijuht: kriis jätab töökorraldusse ka palju positiivset
Poolteist kuud kestnud riiklik eriolukord on kiireid otsuseid ja töökorralduse muudatusi nõudnud ka ühistranspordis, kus sõidukijuhid on teenuse osutajatena iga päev eesliinil. Tallinna Linnatranspordi personalijuht sõnas, et 2012 töötajaga ettevõtte valmisolek eriolukorraks oli hea, kuid kriis on andnud ka omajagu õppetunde: kiirendanud otsustusprotsesse ja suurendanud koostööd meeskonnas.
Uudised
  • 29.04.20, 06:00
Empoweri personalijuht: lase töötajal rääkida, kas avalikult või anonüümselt
„Tundub, et oleme sellises õnnelikus valdkonnas, kuhu vähemalt esialgu viirusest tingitud tööseisakud ulatunud ei ole,ˮ avaldab arvamust energia- ja telekommunikatsiooni taristut ehitava ettevõtte Empower personalijuht Jelena Laudver.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele