Kui ettevõtjal ei ole võimalik maksta töötajatele konkurentsivõimelist töötasu või tuleb praeguses kriisis töötajate palka hoopis kärpida, on levimas praktika, kui töötajate hoidmiseks ja motiveerimiseks jagatakse optsioone.
Tänapäeval pakub pea iga iduettevõte oma töötajatele optsiooniprogramme, kuid koroonakriisi puhkemisel on advokaadibüroo Hedman Partners juristi Anastasia Milleri sõnul optsiooniprogramme ühe sagedamini töötajatele pakkumas ka traditsioonilised ettevõtted.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.