Autor: Leila Lahtvee • 12. juuli 2021

Praktilised sammud, kuidas teha rahulolu-uuringut

Ettevõtetes räägitakse palju töötajate väärtustamisest ning nende vajaduste ja soovide tundmaõppimisest. Iga ettevõtte juhtkonna ja personaliosakonna soov on muuta oma töötajad ettevõttele lojaalseks ja pühendunuks, samal ajal ei teata mõnikord, kuidas töötajateni jõuda. Üks võimalusi, kuidas arendada ettevõtte juhtide ja töötajate vahel dialoogi, on korraldada regulaarseid töötajate rahulolu-uuringuid ja kasutada nende tulemusi, et teha ettevõttes positiivseid muudatusi.
Foto: Pixabay

Töötajate rahulolu-uuring nõuab tegijalt põhjalikke teadmisi ja aega, et tulemusi tõepoolest oleks hiljem võimalik parandusplaanide koostamisel ja rakendamisel kasutada.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456