Autor: Leila Lahtvee • 12. juuli 2021
Ainult tellijatele

Praktilised sammud, kuidas teha rahulolu-uuringut

Ettevõtetes räägitakse palju töötajate väärtustamisest ning nende vajaduste ja soovide tundmaõppimisest. Iga ettevõtte juhtkonna ja personaliosakonna soov on muuta oma töötajad ettevõttele lojaalseks ja pühendunuks, samal ajal ei teata mõnikord, kuidas töötajateni jõuda. Üks võimalusi, kuidas arendada ettevõtte juhtide ja töötajate vahel dialoogi, on korraldada regulaarseid töötajate rahulolu-uuringuid ja kasutada nende tulemusi, et teha ettevõttes positiivseid muudatusi.

Autor: Pixabay

Töötajate rahulolu-uuring nõuab tegijalt põhjalikke teadmisi ja aega, et tulemusi tõepoolest oleks hiljem võimalik parandusplaanide koostamisel ja rakendamisel kasutada.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700